trååkigt :) mihihih

Jag har insett att min senaste kyss… inte betyder ngt

Jag lyssnar på… Mest Justin Bieber<3 men också mkt mkt annat!
Älskar denna!

 

Jag mår bäst när jag… är glad, och livet leker! Skrattande

Stockholms bästa stadsdel är… ingeen aning.. hehe

Den bästa krogen heter… Haha jag är 15!

Jag pratar… lite för fort ibland.. så ingen hör! haha

Jag älskar/tycker om… mina vänner! Oskyldig

Min bästa vän(ner) är… Emma, heelt klart! kommer alldrig vara<3

Min första riktiga kyss… KOmmer inte ihåg

Jag avskyr när folk… Sviker. och är allmänt dumma i huvudet!

Kärlek är… Något av d värsta som finns, men också något av d bästa som finns!

Jag kommer alltid att vara… Jag!

Sist jag grät var… Igår, över ngn jag int borde gråta över

Min mobiltelefon är… Mitt liv!

När jag vaknar på morgonen.. Vill jag sova vidare..

Just nu tänker jag på… Att jag vill ha en glass!Skrattande

Bebisar är… Vääldigt jobbiga ibland!

Ikväll ska jag… Träffa en kompis, och hitta på ngt :d

I morgon kommer jag… Att vara på bra humör! :d terrängträning på Rita<3

Jag vill verkligen… Hitta en pojkvän<3 en Äkta!



Haha fiiin! elr int!


/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0