the worst of all.. is to be without you.

Lyssa på låten, den är tillängad dig.


Du kommer alltid att vara nummer 1 för mig!
Pågud, d värsta som finns är när något går snett..

Så frånvarande mot mig, har jag aldrig sett dig vara,
d var som en mardröm, d kändes inte verkligt på ngt sätt.
men aa, alla har sina dagar då man lämnar någon utanför och tar andra före.

men jag trodde inte du skulle lämna mig såhär, din såkallade bästavän.
Jag begär inte att du ska sätta mig i första hand alltid, men aa..
jag finner inga ord alls..

Att bara se dig så förbi, inte ens Kolla på mig, ingenting.
Jag har bara mått så dåligt när vi bråkat förut,
men aa.. tårarna rinner ner just nu..

Jag kommer alltid att älska dig, mest av alla jag känner!
För du är och förblir min bästavän, <3
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0