snart sommarlov!

hej bloggeeeeeen

Just nu gör jag väl inte så mycket utan pratar med mina kompisar, hihi! Jag har precis kommit ut ur duschen och ska väl återgå till mitt pluggande. Imorgon är det ju skola, men jag känner faktiskt inte någon speciellt ångest för jag vet ju att det är min näst sista riktiga skoldag! Riktigt skönt faktiskt!


Såhär ser mina sista dagar innan lovet ut!

måndag 30/5-
Näst sista riktiga skoldagen. Ska lämna in allt som inte är klart!

tisdag 31/5-
Min sista riktiga skoldag. Det som inte kom in på måndagen ska lämnas in nu..

onsdag 1/6-
HEMSTUDIEDAG. betygen sätts! Klipptid 14.45

torsdag 2/6-
LEDIG. Jag åker ut med min familj till mitt Ramsö mitt landställe. fett nice

fredag 3/6-
LEDIG. är på ramsö

lördag 4/6-
åker hem för att tävla KM fälttävlan. hoppningen och dressyren! Åker tillbaka till ramsö på kvällen

söndag 5/6-
Ramsö. Åker hem ev. på kvällen.

måndag 6/6-
LEDIG. Kanske har Flippan.



tisdag 7/6-
Friidrottsdag i skolan. Ridning på kvällen. Sista gången, hoppas på Rosenknoppen ♥



onsdag 8/6-
BAAAAAL! :d



torsdag 9/6-
Fotbollsturnering i skolan. Elever mot lärare

fredag 10/6-
SKOLAVSLUTNING! SOMMARLOOOOOV!



det innebär att det bara e chilldagar kvar typ, härligt! :d

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0