Snart helg

Hejsan. Jag vet att jag skriver värsta tråkiga inläggen, men jag hinner typ inte blogga.

Iallafall, nu ligger jag i sängen och pluggar fysik inför mitt fysik prov som jag har imorgon. Jag är rätt ledsen över att jag inte red, men det var nog bra för jag tror inte jag hade kunnat koncentrera mig på ridningen. Det är bara att ta nya tag till lördag då jag ska vara med på Flingan i KM hoppning. Vi får helt enkelt se hur det går. Sedan så ska jag ju hoppa innan med min vanliga grupp.

Imorgon ska jag bara plugga järnet. Sedan på torsdag ska jag få åka till min gulponny och rida henne. Då rider jag antagligen i ridhuset för det skulle typ bli dåligt väder. Sedan ska jag ha Flippan söndag också, så det blir ganska mycket ridning iallafall!

Nu ska jag återvänta till mitt pluggande och sedan ska jag sova!


du betyder allt

xoxo emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0