Sista praodagen

Idag var det ju sista praodagen för min del, skit tråkigt! Idag har jag iallafall borstat hästar, fottat Jossan och Colby, kollat på när Jossan rides Design och lite sånt.

Jag berättade ju aldrig om gårdagens praodag så jag tänkte göra det nu för att det var en rätt annorlunda dag. Först så longerade jag Colby själv, han var super snäll men blev rätt pigg! Och efter det byggde jag, Eva-Lotta och Karin upp en löshoppningsbana. Och sedan hämtade Jossan en treårig hingst, som var rätt galen och reste sig ibland rätt högt. Det blev lite kaos med den. Och sedan så löshoppade vi Dennis och sedan Design. Och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, hehe.

Just nu sitter jag i soffan och myser lite med familjen och vi har nyss gjort en upptäckt att jag har matlagnings-fobi! Funderar på att ringa mongo sen. Jag bloggar mer sen när jag orkar, hehe.



/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0