Planering för min tisdag

Imorgon ska jag vara på Ågesta kl. 9 på morgonen. Jag ska få kolla lite när Jossan rider, sedan ska jag väl fixa hästar gissar jag på, äta lunch såklart och sen ska jag vara med på två av Jossans hästlektioner. Spännande! Och sedan ska jag ju rida själv kl. 20.00. Jag undrar vem jag får eftersom att vi ska rida dressyr, men jag hoppas verkligen att jag får Rosenknopp så att jag får pröva på henne lite mer.

Så min dag kommer bli lång och det innebär att jag inte lär blogga något. Kanske när jag kommer hem, om jag orkar! Jag kommer alltså vara i stallet i 12 timmar, så nu har jag laddat upp massa mat som ska med och mycket varma kläder!

+ att jag ska släpa med mig alla mina ridgrejer, suck.. Men jag ser verkligen framemot morgondagen!


Rosenknoppen/ "Rose"

xoxo emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0