Nykär och en ny favorit!

Just nu är jag på ett helt underbart bra humör! Det har vart en toppen dag i stallet och praoen gick mycket bra!

Och sen till ridningen.. Jag red världens absoluta finaste Rosenknopp! Det gick så himla bra, är verkligen super nöjd över bebisen! Ibörjan vart hon lite hög i formen då hon blev rädd för exakt allt som lät, men efter ett tag slappnade hon av och blev så himla mysig. Jätte stadig för att vara en femåring men lite seg, men lyssnade super när man petade lite med spöt.

Vi jobbade med skänkelvikningar och slutor och hon var jätte duktig! Är verkligen super nöjd över passet och Rose blev min nya favorit. Jag blev helt förälskad, kärlek vid första ögonkastet!♥

Min högerhand blev också så himla mycket bättre och jag kunde verkligen tänka på mig själv och min sits under passet!

Bilder kommer imorgon efter praoen på mig och bebi ♥


Sötnosen ♥

xoxo emma


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: tack så jättemycket fina du.



Du får gärna kika in igen. Haha

2011-05-17 @ 22:14:47
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0