Nu är jag duktig!

Tjingelong alla läsare!
Just nu sitter jag och pluggar lite och snackar med min gullunge. Jag känner mig rätt duktig idag för jag har pluggat mycket bra i skolan idag. Sedan när jag kom hem så var jag ute och sprang i 13 minuter med min syster och sedan så satte jag mig direkt och pluggade. Så snart är jag strax klar med min analys i Kost och Hälsa, skönt.

Om jag hinner klart med analysen så ska jag följa med mamma och Pelle till Ågesta och följa med dom på en promenad på 5 km eller vad det var. Och när jag kommer hem så antar jag att jag kommer plugga lite och duscha och göra mig fräsch!

Nej nu ska jag käka lite och sedan så återgår jag till plugget. Så jag kommer nog inte plugga mer idag! Ikväll kanske!


knoppen! ♥

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0