Min lördag

Hejhej, dålig uppdatering från min sida, jag vet.

Iallafall, idag red jag kl. 12 på Britta, gick inte så bra, jag och Britta matchade inte riktigt men i slutet fick jag jätte mycket hjälp med min stela högerhand av jossan så det blev mycket bättre. Sedan åkte jag och mamma till haninge centrum och köpte skor och letade efter en skolavslutnings klänning men hittade igen. Sedan åt vi på subway och efter det så åkte vi hem. Jag och mamma, hurtiga som vi är, tar på oss träningskläder och går ut och springer.

Vi började med att gå i 10 minuter som uppvärmning, sedan sprang vi i en kvart. jag har jätte dålig kondis men jag klarade att springa hela tiden utan att behöva stanna för att andas! Haha, stolt. Mina ben bara gick utav sig själva och jag kom tydligen in i en andra fas och då gick allt mycket lättare. På dom 15 minuterna sprang vi ungefär 2,5 km. Så jag är jätte nöjd! Sedan så gick vi i tio minuter igen för att det tydligen tar bort slagget i benen. Efter vi hade sprungit så kändes mina ben jätte svaga! Vi körde detta schema för att mamma har fått det från sin kiropraktor för att hon har problem med diskarna. Och sen är jag inte så duktig..

När jag kom hem stretchade jag och hoppade in i duschen. Sedan så åt jag middag och sen fixade jag och frida våran damm så nu är den mycket stilig.



xoxo emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0