Min dag

Godmorgon! Nu har jag vaknat och ska strax gå ner och äta lite frukost. Och sedan hade jag tänkt att föra över lite bilder till CD skivor, eftersom att min dator mer eller mindre är full utav bilder. Så det blir dagens första moment, eller ja. andra om man räknar med frukosten.

Iallafall sedan ska jag gå hem till mamma och sedan åker vi till Flippan och då rider jag förmodligen ut eftersom att jag red dressyr sist. + Att det är så härligt väder ute! Jag ska fråga om mamma kan ta lite bilder på mig också så att ni får sen!

När jag kommer hem hade jag tänkt att duscha och sedan plugga och kanske göra klart mitt svenska 34 om jag orkar och hinner. Eller göra klart tyska 25. Vi får se hur det blir med det.

Jag tänkte radda upp ett par tidsinställda så att ni får lite uppdatering under dagen!


Älsklingen

xoxo emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0