Min dag

hejhej bloggen!

Idag har det vart en bra dag i skolan! Först på morgonen skrev jag historia prov, och jag hoppas verkligen att det gick bra! Sen så var det kabaré och den var jätte bra tycker jag! Dock var det några som självklart skulle förstöra, tråkigt. Iallafall, efter kabarén var det lunch. Efter lunch redovisade jag min tekniska rapport och jag fick MVG! Jag är super stolt! Sen fick jag gå hem för jag hade inget att jobba med, wie!

Direkt efter skolan åkte jag till Flippan och red i ridhuset. Det gick jätte dåligt, tyvär. Hon var super pigg och lyssnade inte så jag jobbade mest galopp bara för att hon kändes bäst i det. Så hon vart rätt svettig. Jag gick direkt in i stallet, svampade och tog bort all utrustning och sedan ledde jag ut och gick en promenad med henne i över en kvart så fick hon torka och käka gräs då och då, samt skritta av ute. Min älskling ♥

Nu gör jag inte så mycket, ska hoppa in i duschen strax!


en gammal bild på mig och flippan ♥

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0