Jag har ingen rubrik..

Hejhej bloggen! Vad har jag för mig? Jo jag sitter och och snackar med lilla anna och vi dampar lite som vanligt. ska nog ta och ringa bruden sen bara för att störa lite, hehe.

Iallafall mamma och jag kollar på deckare och jag ska väl sova snart eftersom att jag ska rida tidigt på morgonen och sedan ska jag orka terrängträning och en älskad damp kväll hos anna. Öhm, jag känner att jag inte har så mycket att blogga om..

Juste jag har gjort en upptäckt! Jag har matlagnings-fobi! Usch och fy, fick panik och var nära att börja gråta när mamma berättade att jag skulle börja laa mat varje tisdag! Som tur märkte hon att jag inte ville eftersom att jag sa att jag hellre skrubbar toaletter än att laga mat. så vi gjorde dealen att jag får tvätta kläder istället, wie..


De tre nördarna

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0