Idominpussar!

tjena snyggingar!

Nu är jag hemma från stallet, mycket skönt. Jag sitter och laddar in alla bilder till datorn och lyssnar på music och snackar med anna!

Min dag började med att jag red så det var ingen teori. Jag red Flingflong och det var uteritt. I skritten var hon super duper seg, men i traven var hon riktigt fin och i galoppen blev hon jätte pigg!
Sedan busade jag runt i stallet med anna och matilda! Jag och matilda gav anna stora feta idominpussar på kinderna så hon blev helt vit i ansiktet! Gulligt huh? Sedan fick vi lite dampanfall tillsammans, kärlek till er mina pussgurkor!

Sedan så gick jag och matilda med upp till terrängen och kollade när ponnyryttarna hoppade. Alla var verkligen super duktiga!



/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0