Hemma

Nu är jag hemma från stallet. Jag var helt död och lite små grinig så jag och anna satt bara i klubbis och gjorde inte mycket. snackade lite typ.

Sedan fottade vi dom nya hästarna inför ryttarbladet, men vi hann bara fotta Monte och Larocko för att sedan fick dom mat och sedan skulle vi ha teori så det blev inget. Sen myste jag lite med Rosenknoppen, bästa ponnyn.

Och sedan hade vi teori dårå. Vi löshoppade och vi löshoppade Mackan, Welma och sist Presto. Det gick jätte bra med alla och jag hade ett överflöd av energi sen så jag stod och dansade och hoppade och sprang runt. Övertrött typ.

Nu är jag iallafall hemma och myser lite. Ska börja packa för att på torsdag morgon åker jag ut till landet och kommer hem en stund på lördag och tävlar och sen åker vi ut igen och stannar till måndag, vilket blir dåligt med uppdatering på bloggen eftersom att det inte finns dator därute!

SOFI FÖLJER MED UT OCKSÅ OCH DET KOMMER BLI BÄST ♥


BEBI

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0