Hemma nu.

Hemma från gotland, okei kom hem igår..
Men jag hade ingen ork alls att skriva, pga olika skäl.
Iallafall, vi var ju på klassresa från i Lördags. Det har varit så jävla kul!
Jag tänkte berätta om dem dagarna vi har varit där !;)
Lördag:
Vi åkte båten som gick 11 på förmiddagen, och kom fram vid 2 typ ?:)
Då åkte vi buss till våra stugor, men haha smarta som vi är glömmer vi hämta ut nycklarna vid terminalen...
Sen så när nycklarna kom gick vi int till våra stugor.
den dagen gjorde vi inte så mkt, utan va mest bara ute och så!
Skitkul, och massor med bilder kommer!:)
Söndag:
haha inte mkt sömn den natten kan jag säga!
Somnade vid 6, och vaknade igen vid halv 8 kanske?
Pågud, helt död efter!
Iallafall, frukost klockan halv 9, sen in packa och byta om.
Bussen gick 11 till Kneippbyn.
D va väl inte så jättekul, eftersom hälften av alla vattenrusch banor va avstängda?
Sommarlandet va väl också heelt okej! :)
Sen påvägen hem så blev d o till o köra gokart,jävlar va kul d é! ;D
Jag kom 4a faktiskt(A) i mitt rejs men ändå,! haha
Sen vare hem, vi åt ngt som jag int kommer ihåg..? hihi
Jag och några till gick till Visby och hittade in, va borta i 2,5 timmar typ :)? haha fail!
Sen grillade vi, sjöng och hade allmänt mysigt.
Måndag:
hihi Wiie, lite sovmorgon,
frukost 9, bussen gick 10,
Så d blev stressigt men d funkade !:)
Iväg till BodaBorg, vi blev indelade i lag 4 st.
Jag,Vanessa,Danne och Pelin.
D va iaf skitkul i början, sen blev d lite långtråkigt..
Men aa roligare än Kneippbyn!
Tacos till lunch, gott!
Sen hem efter d, byta om snabbt och så.
Sen skulle vi GÅ igen till Visby, och äta på restaurang! :)
Fan va snåla dem va med maten, men aja..
Åt iaf världens godaste efterrätt, Friterad Glass! MUMMA
Efter d fick vi gå i visby ett tag, vi gick till ica o köpte godis, Tjckisar HAHA!
Vi gick hem, och senare körde vi andesn i glaset.
Ass fyfan va äckligt, orkar inte berätta alla, men aldrig vart så rädd typ!
Sen så somna vi väl hyffsat tidigt iallafall :)
Sen igår så gick vi runt i Visby,
åt god mat och sen satt på Donken i typ 1,5 timmar :)
Innan vi gick till Båten igen åt vi väärldens godaste glass, fyfan va god! Dog lite .haha
På båten sov typ alla, spelade kort, fotade och åt :d haha

Världens bästa 9B, Jag älskar er !<3
/S

(Bildbomd kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0