Hängig?

Jag har nyss käkat lite äppelpaj, så nu är jag mycket nöjd!

Idag var jag först i stan med Madde och jag fick mig ett armband, lösnaglar och lösögonfransar till balen. Sedan köpte jag också ett super härligt slappt linne i färgen chockrosa, lite små transparent. Och så köpte jag mig en bikini överdel, härligt snygg!


Sedan så åkte jag till stallet och spenderade tiden med Anna! Lika roligt som vanligt. Sedan kollade vi på hoppgruppen och Sofi red min lilla favorit, och det såg super fint ut! Jag kännde mig hängig och jag frös jätte mycket. Jag satt med en tjocktröja, en jacka och en dunjacka och då höll jag mig varm. Medans alla andra satt i vanlig tjocktröja...

När jag kom hem så hade Pelle bakat äppelpaj, och gissa om jag blev glad! JAG ÄLSKAR ALLA SORTERS SMULPAJER! Så nu sitter jag i soffan och slappar lite, pratar med anna och sofi ♥




jag och anna idag!

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0