Du är och förblir min favorit, förevigt!

Det finns ingen, ingen som någonsin kan ersätta dig.

jag kommar sakna allt jag gjort med dig, men när jag tänker tillbaka på allt vi gjort tillsammans!
Då blir jag bara lycklig, lyckligare än någon annan!

Du och jag tillsammans, är oslagbara!

men som jag sa, ingenIngenIngen, kan ta din plats i mitt hjärta.
Du är alldeles för fin för det, och jag önskar du var mig egna..

men bara att få uppleva alla saker vi gjort tillsammans, det är d absolut bästa som hänt mig.

Jag kommer aldrig att hitta någon som dig igen, <3

Världens absolut bästa finaste underbaraste Rita<3
Några av alla fina bilder på älsklingen <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0