Du är fan den bästa som någonsin exicterat!<3

Åhhhhhh jag kan inte beskriva hur glad jag är just nu, jag är så jävla lycklig!<3
.
Det var ju Klubbmästerskap(KM) i hoppning idag, hade såklart bästa ponnien!
Och på framridningen gick d super bra, och hon var med mig hela tiden, och lyssnade för skänklarna.
Haha ni ska få jättefina videor från Framhoppningen ;)
Väl inne på banan så visade jag runt henne där dem hästarna innan hade tyckt d va läskigt:)
.
Vi fick 1 vägring, med d va heelt o hållet mitt fel.. för jag fattade galopp för nära 1a hindret och så vägrade hon..
Men hon är världsbäst ändå<3
.
jag trodde ju såklart att d hade sabbat min placering, eftersom jag låg 1a efter kvalet.
Men när allt e klart så kommer dem in i stallet o säger att jag ska sadla o tränsa Rita, 
Jag blev så lycklig,stolt o glad så jag börja gråta av lycka!

Men när dem ropa upp mitt namn, och att jag kom 2a.
asså den tanken fanns inte i mitt huvud, så jävla underbart!
.
Det här kommer alltid vara mitt starkaste minne, jag kommer aldrig glömma den här dagen!
Varje år den 7 Maj, kommer jag tänka på när vi stod där och jag var den lyckligaste i världen<3
Jag trodde aldrig att det här skulle hända
"Never Say Never!"
.
Du är och förblir alltid nummer 1, vad som än händer!<3
Tack världens finaste, för 2a platsen i KM hoppning 2011.<3
/ Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0