Barbacka och sommarutsläpp!

Hejhej bloggen! Nu har jag kommit hem från stallet.

Min dag har sett ut så att jag vaknade upp hos anna kl. halv 12 och sedan segade vi oss igenom morgonen. Halv tre mötte vi upp Matilda på bussen och vi drog hem till mig. Jag böt om och åt lite och så och sedan bar det av till Ågesta. Det var ponnyutsläpp som är lika härligt varje år! Jag ville ta ut Knoppen men dom visste inte hur hon skulle vara så Jocke tog henne men jag fick ta lilla bebisen Dorell (min förra skötarponny ♥). Anna tog ut Cindy och Matilda tog ut Welma! Hästarna var galna och helt överlyckliga!

Sedan åkte jag mamma och frida hem och sedan direkt till Flippan. Jag red ut barbacka för första gången på flippan och det var super mysigt, hon var hur snäll som helst.

Nu sitter jag och pratar med anna och ska snart ner och käka lite middag!

Bilder från dagen kommer upp sen när jag laddat upp dom!


Älskar bilden, hur söt får man inte bli? Fina flingan!

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0