Bara den där j'vla SOn kvar...

Hej våra kära läsare. idag har det vart en rätt bra dag faktiskt! Jag har gjort klart alla mina steg, känns riktigt bra. han som sagt bara SOn kvar.. Jag ska faktiskt ut snart och ligga och plugga ute. Viktig är det att Historian blir klar tills imorgon, och ska försöka med samhällskunskapen också.

Imorgon blir en ganska så chill dag. Jag ska bara göra historie uppsats och sedan är det kabaré där några nior är med i. Hoppas att den är bra, men det tror jag nog ;)


jag på skolavslutninen 2010!

/emma


Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-26 @ 18:19:49
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0