Annas vilja är min lag!

mihi!

Iallafall, nu sitter vi och gör absolut ingenting, väntar väl på att vi ska åka till stallet. Men jag känner att vi är som två döda fiskar. Sofi är ialalfall.. Jag ska försöka få med mig lilla fisken ut... eller nu pratar hon med sin pappa och ska snart åka hem och byta om tydligen, haha.

Okej vilket rörigt inlägg! Som sagt är det ridning ikväll och när jag kommer hem ska jag duscha och sen plugga lite tills jag ska sova. Och nyss busringde någon mig och jag orkade verkligen inte bry mig, haha.

Idag ska jag, anna och matilda ha våra rosa pikéer. Alltså dom mörkrosa, kom på att vi har ljusrosa och mörkrosa.



xoxo emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0