Ändrade planer

Jag sitter fortfarande hemma och har inte gett mig av till Flippan än då mamma har lite att göra innan, men vi ska nog åka snart. Jag har iallafall suttit ute i 2 (?) timmar nu, så nu har jag fått en liten rand från shortsen, woho!

Mamma ska följa med men jag tror inte att hon fottar för att hon kommer nog gå en promenad istället för att följa med mig ut i skogen! Lite synd för jag tror att det kan bli fina bilder, men Flippan är så pigg och då kommer mamma ändå gå själv så, ah.

Som sofi sa tidigare så ska vi nog träffas upp efter stallet och så ska vi nog fotta lite bilder till den nya headern! Trevligt trevligt!


Vi två föralltid ♥

xoxo emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack detsamma :), i kväll kommer jag inte kunna skicka några bilder, men har några bra i alla fall :) <3

2011-05-08 @ 16:45:18
URL: http://ingridsandras.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! :)

Fin blogg. Har du lust att följa varandra via bloglovin? kram

2011-05-09 @ 09:08:28
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0