Tidig morgon!

Godmorgon till er läsare. Nu sitter jag antagligen och käkar frukost. Jag gick upp kl. 7 så jag chansar på att jag inte hinner sitta vid datorn på morgonen, så jag ger er ett tidsinställt ifall att liksom. Iallafall, min mamma kommer och plockar upp mig och min syrra hemma hos pappa och sedan bär det av till ramsö.

Jag vill passa på att säga att jag kommer sakna anna och matilda mega mycket! Tur att tele finns! Sofi min älskling kommer ut på fredag och det ska bli såååå mysigt! längtar fett ♥

Juste, jag och Sofi tänkte ta lite nya bilder så att en fräsch header kan komma upp tillslut!


jag och min underbara lilla ridläger ponny som jag hade 2010, Blondie ♥

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0