SOMMARLOV!

Äntligen har jag fått sommarlov! Hur najs är inte det?
Skolavslutningen var lite sorglig, många grät men jag lyckades inte få fram en enda tår, hehe. jag och mina kompisar var lite känslokalla..
Iallafall blev det många kramar och många hejdå. jag gick ut 9an med 10 MVG och 6 VG vilket resulterade till 290 poäng.

Jag ska snart äta, sen ska jag ner till centrum och handla en fin grej som avslutningspresent till Jossan, min ridlärare. Sedan åker jag med mamma till stallet och sen blir det städning på terrängen! Jag har ryckt bort mina lösnaglar nu så nu kan jag typ äntligen skriva på datan utan att glömma massa bokstäver.


min fina lilla syster ♥

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0