Nu är jag hemma!

Hejhej bloggen! Det känns som en evighet sen jag bloggade, hehe. Det gick iallafall bra i lördags! Kvalade på fjärde plats av fem som kvalade. Flingflong var super trött men jag är så nöjd över hennes prestation. Elina kvalade 1a, Sara 2a, Anna 3a, jag 4a och sofi 5a. Grattis till alla som kvalade!

Iallafall, sedan var sofi ute på landet med oss och vi hade det mysigt. Jag lärde mig köra våran flakmoppe så vi körde runt rätt mycket och igår åkte vi till en strand och doppade oss. Idag låg vi mest och solade och jag brände mig faktiskt på bröstkorgen, inte så smart faktiskt. jag har inte lika tålig hy som mamma och frida, fast det vill jag inte inse. Benen och magen blev iallafall inte röda, men jag är känsligare på bröstkorgen, menmen. Jag har iallafall smörjt in mig med en Aloe Vera kräm som innehåller 98% Aleo Vera, så jag hoppas att det lägger sig!

Sen ska jag till stallet och får äntligen träffa mina älsklingar!



/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0