Lycka på hög nivå

Tjingeliiing bloggen!

Nu är jag hemma från ett underbart ridpass med finaste älsklingen, Rosenknoppen ♥ Vi var uppe på terrängbanan och det gick så himla super duper bra! Älskar min fina bebis! Hon var jätte pigg och var super fin! I slutet skulle vi gå igenom vattnet och hon brukar inte gå igenom det för att det hände en grej när hon gjorde det första gången. Så ibörjan så stod vi och tjaffsade lite och jag och jossan försökte verkligen att få ner henne i vattnet! Tillslut lyckades vi faktiskt och hon sprang igenom. Hon var så himla bäst och sen var hon jätte nöjd! Hon var riktigt fin när vi red hem igen och det var ett underbart avslut på den här terminen. Sista gången fick jag spendera med min älskling. lycklig tjej! ♥ + att jag fick träffa mina favorit brudar, hihi

Bilder från passet idag kommer när anna har skickat över dom! Bjuder på en bild i repris på mig och min bebi ♥


/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

terrängbanan ;)

2011-06-07 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0