Jag kommer inte iväääg

hejhopp. nu har jag fixat lite, typ målat naglarna, packat sminkväskan, hårfix och lite annat. Jag ska egentligen palla mig över till min pappa för att hämta kamera och lite småsaker som kan vara bra att ha med sig. Sedan ska jag rota fram ett par låga skor jag kan ta med mig eftersom att jag kanske inte orkar gå i mina klackar all night long lixom! Jag orkar dock inte komma iväg till pappa för att jag tycker det är mycket skönt att slappa lite, men jag vet att jag kommer få stressa järnet ikväll annars och det vill jag ju ioförsig inte...

För tillfället gör jag inte så mycket förutom att snacka lite med anna. Ni skulle sett, finaste smset jag hade fått när jag vaknade imorse. Världens underbaraste ju! ♥

jag älskar er, vi 3 är oslagbara

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0