Inte min dag...

Just nu sitter jag faktiskt och tjockar mig med glass och godis, typ tröstäter för att det här har vart en rätt pissig dag. Dagen började helt okej. Sen blev jag lite stressad för jag skulle hinna packa ner allt i väskan osv. När jag var påväg till bussen så börjar jag redan känna av att mina fötter gjorde ont. Sen så när jag kom till farsta så gick jag in på cubus och köpte ett skärp att ha till min klänning. Sedan så skulle jag till donken och köpa en vatten för jag höll på att dö av törst. Då märkte jag att mina absoluta favorit solbrillor hade gått sönder så jag gick in på H&M för att köpa mig ett par nya och när jag står och provar så trillar helt plötsligt min väska av och då hade remmen lossnat från väskan, så jag var tvungen att köpa en ny väska istället för brillor. Jag hade skit ont i mina fossingar och det var så varmt! Skolavslutningen gick bra och sen så börjar jag bråka med pappa. Han inaktiverar mitt simkort så jag kan varken ringa eller smsa, hata. Just nu sitter jag hos mamma men ska väl palla mig över till min griniga pappa, längtaaaa...

Tur att anna piggade upp mig dag uppe på terrängen och det gick prima att klippa ris, och vi var fett grymma på att spika och trycka ner infångare i marken, hihi!




/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0