Hektisk dag

Hej bloggen! Nu är jag hemma och har precis käkat lite middag. Idag har det vart en rätt så stressig dag.

Jag började ju dagen med att springa. När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Sedan bar det av till min pappa. Jag hämtade allt här som ska med till mitt land. Sedan åkte jag hem till mamma och packade alla kläder och stuffs som ska med.

Sen åkte jag till Odenplan och klippte till min lugg och tunnade ut den. Jag åkte hem och bytte om sen skjutsade min pappa mig till Flippan.

Jag red upp till ängen och red lite dressyr där istället då det var hoppträning i ridhuset. Flippan lyssnade super bra och var inte alls stark och tog mina hjälper jätte bra. Hon blir lätt så full av energi när man galopperar ute i det fria, men nu var hon super och jag kunde till och med samla upp henne jätte mycket! Sen för att inte uttråka min lilla skrutt ponny så raceade jag järnet upp för ängen och det tyckte hon var det roligaste av allt! Sedan travade jag och skrittade på en volt och hon var jätte fin!

Hon vart jätte svettig så när jag kom in i stallet så duschade jag av henne och sedan gick jag ut och skulle beta henne, men hon åt typ inget gräs och ville typ bara in till stallet, så jag gick in med henne och då så åt hon hö och drack vatten istället. Min älskling var super bäst idag ♥ fast det är hon ju alltid!


/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0