Friday morning

Godmorgon! Nu sitter jag nog och käkar lite frulle och ska säkert gå ner snart till båtbryggan för att möta upp lilla Sofi som kommer med en 11 båt, så det ser ut nu om inte jag har läst fel på tidtabellerna!

När sofi har kommit ska jag väl visa henne vårat lilla place och sedan lägger vi oss antagligen på bryggan och samlar på oss lite bränna! Vi lär också ta cyklarna och cykla runt ön och kolla lite, fett mys.
SOFI OM DU LÄSER DET HÄR SKA VI HA PICKNICK! MYS JU ♥

Iallafall, ah. Hoppas ni har det bra där hemma!



/emma


Kommentarer
Postat av: emma

sv; Jag kan redigera bilderna i de programmet det öppnas i när jag kollar på dom :)<3

2011-06-03 @ 11:16:40
URL: http://emmahzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0