Dagens och veckans planer!

Godmorgon läsare!

Idag så har vi friidrottsdag i skolan och jag känner mig så taggad! Iallafall, vi börjar 11.40 så det är ju skönt och sedan slutar vi väl 14.00 skulle jag tippa på. Efter skolan så åker jag direkt till farsta och köper lite saker som verkligen behövs att köpas så som brunpuder (jag har blivit för brun för min foundation och mitt förra är snart slut..) och sedan en sak till balen, som är imorron!

Tisdag-
11.40 Friidrottsdag
14.00 Shoppa
18.00 Åka till stallet
20.00 Ridning på terrängen

Onsdag-
9.00 Bada på eriksdalsbadet med skolan
12.00 Åka hem och fixa mig till BALEN
18.00 BAAAAL

Torsdag-
10.00 Skola
Vara med anna ♥

Fredag-
11.50 SKOLAVSLUTNING
17.30 Städning av terrängbanan

Lördag-
12.00 Ridning
15.00 KM terräng!

Nu ska jag iallafall stänga av datorn! Vi hörs när jag är hemma igen!


bjuder på en otroligt smexig bild!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0