Dagen lider mot sitt slut

Hejhej bloggen! Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut. Jag har säkert haft helt underbart roligt med min kompis och om jag känner oss rätt så sitter vi just nu på våran inglasade veranda och spelar kort, as usual.

Jag undrar om vi har badat idag, eftersom att jag skrev det här 1/6- 2011 kl. 22.13 så vet jag ju inte än, hihi.
Juste, vi har säkerligen fiskat också, eftersom att vi alltid fiskar, varje dag på sommaren. Förra året lyckades jag och markus få typ över 20 braxar, vilket är fett bra. mästerfiskarna..

Det känns så sorgligt att jag inte kan uppdatera er under dagarna med nya bilder från vad jag har gjort och sånt...

Iallafall, imorgon kommer som sagt Sofi, världens bästa ut och jag längtar! Vi kommer väl hitta på massor av roliga saker, hoppas jag! ;)
Vi kommer iallafall sova i våran sjöbod som står precis intill vattnet, vilket är jätte härligt!


fick bli en bild på mig och cindy-bus! ♥

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0