1/6- 2011

Godmorgon våra små soltrsåååålar! Trots att det regnar idag..

Jag har nyss kommit hem från en springtur. Sprang inte så länge idag. Men jag var ute i 30 minuter. Jag har hunnit slängt i mig lite frulle och ska strax duscha. Sedan ska jag hem till pappa och hämta lite prylar och sedan hem till mamma igen och packa till landet. Åker ju imorgon kl. 8.

Ikväll ska jag rida Flippan och jag antar att jag tar ett pass i ridhuset idag eftersom att det regnar.
Juste, jag glömde säga att vi kommer blogga under helgen för vi kan blogga från sofis mobil, men det blir inga bilder då så att ni vet det!



/emma


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

2011-06-01 @ 17:01:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0