Så att ni får veta lite mer om min ridning

Hur det började:
På vilken klubb började du rida? Ågesta Ridklubb.
Vem gjorde dig till den ryttare du är idag? Mina ridlärare som jag har haft genom åren, Josefina, Martina, Linda och Anna vK.
Vilken häst har lärt dig mest? Hm.. Jg lär mig mycket av att rida olika hästar på ridskolan. men annars Flippan, Cindy och Joe.
Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Flippan.
Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Cindy, första plats i KM dressyr ♥
Vad är det svåraste program du ridit? LB:2
Vad tävlar du för klasser? Hoppning har jag ingen aning då jag endast är med i klubbtävlingar. LB i dressyr.
Vad har du tagit för placeringar i år? 1:a, 1:a, 4:a, 3:a och sen kommer jag inte ihåg om det är fler.. 

Hoppning:
Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd? Ingen aning. Är ju som sagt ingen hoppfantast!
Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd? Öhm, Pirat kanske med 70 cm?
Vad tävlar du för klasser? Ingen aning i hoppning.
Vilken klubb föredra du att tävla hos? Ågesta eftersom att det är på hemmaplan men vill gärna ut och tävla på andra klubbar!

Häst:
Vem är den hetaste hästen du ridit? Flippan och Blondie.
Vem är den starkaste hästen du ridit? Budda skulle jag tro.
Vem är den minsta hästen du ridit? Någon liten shettis på knatte för länge sedan!
Vem är den största hästen du ridit? Arnica, Dell
Vem är den häst du tog grönakortet på? Tog inte gröna kortet på något häst. Tog det för att jag vill tävla lokalt och uppåt i framtiden!
Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Peppe
Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Peppe, ramlade av 2 gånger
Vem är den häst du tog din första placering med? Cindy ♥
Vem är den häst du tog din senaste placering med? Cindy ♥

Antingen eller:
Häst - Ponny -båda
Dressyr - Hoppning
Utomhustävling (vid fint väder och bra underlag. Man får finare bilder) - Inomhustävling (vid dåligt väder)
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0