Nyduschad och halv död

Jag är så snuskigt trött, som jag och anna kom på idag! Haha fråga inte varför..

Iallafall, vi hade teori idag och vi tömkörde lilla Knut och Flingan. Jag var först med att tömköra Flingan och hon har inte blivit så mycket tömkörd så hon slängde sig bakåt och lite sånt i början och drog sig innåt. Sedan fixade vi lite inspänningar och så tömkörde Jossan en liten stund och sedan tog jag över igen och då gick det jätte bra! Hon var super fin. Sedan tömkörde jag lilla Knut och han var lika pigg och sprättig som vanligt. Jag försökte lägga honom lägre och vila på steget, vilket gick stundtals, annars blev han hög i formen och "krullade" ihop sig och struttade.

Nu ska jag sova och så hörs vi imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0