Mysig uteritt

Idag red jag ut. Först tänkte jag bara ta en liten promenad, men ja ångrade mig och red ut itället. Det var jätte mysigt! Flippan kan bli jädrans pigg ute så att man får ta tag i henne ordentligt ibland, men idag var hon super snäll. Hon var pigg, men lyssnade såfort jag tog lite i tyglarna. Vi red först på en äng och galopperade och travade sedan red jag in i skogen och klättrade lite och sånt. Det kom en liten gren som låg i lägen som Flippan skuttade över fast jag hade tänt att hon kunde kliva över. Jag skrittade mest på långa tyglar och jag arbetade inte henne i form eller något sånt. Utan jag red ett mysigt pass idag!

Tyvär var ingen med och fottade.


Jag och Flippan i vintras!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0