My first inlägg!

okej.. bra Engelska/Sverige..
Men aa, jag tänkte bara berätta lite om mig,

Jag är alltså Sofi, en Tjej som är 15 år, fyllet dock 16 i September.
Jag rider på Ågesta ridskola, enligt mig världens bästa ridskola!
Har ridit sen jag var typ 6 år, men mkt innan d på min släktings hästar.
På ridskolan har jag två favoriter,
Presto, en fuxfärgad Valack. Världens vackraste!
Rita, Ett brunt C-ponny sto. Underbar att rida, världsbäst inom hoppning!
.
Sen rider jag ibland, eller har ridit ett par gånger på pappas arbetskamrats häst.
Piquet, En brun valack, tävlat SM i dressyr. Asfin häst!
.
Och jaa, jag kommer väl mest skriva om vardag och så, men mkt hästar mä ;)
.
(Jag ska också få foderhäst efter sommaren, så då blir d väl mest hästar från min sida ;) )
D e bah längta på lixom !

Puss så länge!


Precis när nya stalllet öppna!


Real Love<3
/Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0