Kör på en likadan jag då ;)

Hur det började:
På vilken klubb började du rida? Ågesta Ridklubb.
Vem gjorde dig till den ryttare du är idag? Alla dem underbara ridlärare. T.ex. Martina, Maria, Josefina, Linda och många fler.
Vilken häst har lärt dig mest? Det är flera som lärt mig mkt, men mest är d nog Rita, och Lady ♥
Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Piquet
Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Venne. (;
Vad är det svåraste program du ridit? LB:1 haha
Vad tävlar du för klasser? LB i dressyr. Klubbtävling i hoppning.
Vad har du tagit för placeringar i år? Har typ inte tävlat ngt iår..

Hoppning:
Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd? Tjejan, 110 ♥ ♥ ♥
Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd? Typ Rita, 70. Ellr Tjejan, venne ♥
Vad tävlar du för klasser? Vet inte.
Vilken klubb föredra du att tävla hos? Ågesta nu, eftersom jag känner mig hemma där. Men vill så snart som möjligt ut och tävla på andra också!:)

Häst:
Vem är den hetaste hästen du ridit? World Lady ♥
Vem är den starkaste hästen du ridit? Budda tror jag ;)
Vem är den minsta hästen du ridit? Coba tror jag :)
Vem är den största hästen du ridit? Typ Logan ellr ngn :))
Vem är den häst du tog grönakortet på? Tog inte gröna kortet med ngn häst ? :)
Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Kmr inte ihåg ;o
Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Matilda<3
Vem är den häst du tog din första placering med? Biztro, elr Nalle elr ngn :)
Vem är den häst du tog din senaste placering med? Cindy :)
Antingen eller:
Häst - Ponny -båda
Dressyr - Hoppning
Utomhustävling (vid fint väder och bra underlag. Man får finare bilder)Inomhustävling (vid dåligt väder)
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0