Hemma !

Nu e jag hemma efter en lång dag!

Började med att gå över till min finaste vän Emma, vi solade i en och en halv timma..
Sååå jävla varmt så man dog, asskönt!

Sen åkte vi över till min farmor o åt mat, och jag fick en bikini o pengar av min faster :))
Och liiiite godis, men jag äter inte godis längre! ;)

Sen mötte jag emma igen och vi gick en lång promenad på kvällen, myysigt <3
Pratade om allt mellan himmel o jord!


Nu ska jag bara vara hemma och vänta på att helvettet börjar imrgon -.-
När jag hellst bara vill följa med min faster och hennes kompis till Florida i 16 dagar..
men aja sånt é livet.. ;)



bild från i höstas, Älskar dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0