Våran valborg in black and white







Vi tre hade ruligt!

Nu sitter vi hemma hos mig och gör inget speciellt. Vi ska strax gå upp och mysa och prata lite. Valborg var väl rätt så trist. Majbrasan var jätte liten och vi tre virrade runt som små flugor. Sedan hängde vi på Sofis lilla "gäng". Gick typ bara och gjorde inget speciellt. Sedan gick vi hem, bara jag anna och matilda för vi frös rätt mycket.
Så det var en rätt stel valborg, men jag fick iallafall spendera den med mina två underbara vänner, Anna och Matilda och dom piggar ju alltid upp en!

xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: Evelinn

SV; Okej :) Jag skulle vilja komma tillbaka t åg rk :) Häärligt stall dedär :p

2011-04-30 @ 23:11:26
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0