En härlig dag väntar!

Gomorron på er alla läsare vi har! har nyss vaknat till liv och ska strax äta frukost och sedan väntar duschen.

Iallafall, idag så ska jag träffa Anna och vi har väl inte bestämmt något speciellt vi ska hitta på. Vi tar det som kommer!

Imorgon är det skola igen och det känns lite tungt faktiskt. Jag har inte speciellt stor lust att börja plugga igen. Aja snart är det ju iallafall sommarlov, så jag får bara hålla ut och göra mitt bästa. Och u kände jag att mitt inlägg spårade ur.

jag kommer nog inte blogga så jätte mycket idag, när jag kommer hem kanske!


gullungar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Förlåt att jag frågar och frågar men jag har inte fått något direkt svar på min fråga! :P



Jag undrar om du har tid att göra våran disign eller om jag skall fråga någon annan och om du har tid att göra den isåfall när du tänker göra den?



Hoppas du kan svara, om du inte har tid vill jag nämligen försöka fixa nån annan som kan fixa den så snabbt som möjligt!



Massa kramar från Caroline! <3

2011-04-25 @ 13:53:35
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0