Du är världens mest fantastiska !

Min stjärna!
Du är så jävla underbar, i alla lägen så gör du allt!
Precis allt för mig, du har aldrig gjort mig besviken,
och jag blir bara med stolt över dig, för varje dag som går.
Du är den mest fantastiska ponny jag vet, du och World Lady.
Ni är dem bästa<3
Du har lärt mig så otroligt mycket,
jag har lärt mig så mycket av att rida dig,
Från första gången jag red dig, kan lova att d va nog inte en vacker syn..
Till nu, när jag känner dig, har hittat alla knapparna på dig,
Du är fan så jävla underbar man kan bli,
Lokala hopptävlingen,
1 stopp, ETT enda stopp.
Bästa ponny, jag trodde inte vi skulle komma runt med bara ett stopp..
Jag hade inställningen att; Okej, vi gör det här för kul, och om vi blit uteslutna..
Men du gjorde mig så lycklig den stunden.
Jag var så jävla stolt, över dig!
Jag älskar dig Rita,<3
Över allt annat!<3<3
My everything <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen gud va ful bild på mig i bakgrunden :O ;) <3

2011-04-28 @ 20:42:26
URL: http://linneaofridas.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Är du skötare på Rita ? :)

2011-04-29 @ 15:53:39
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0